2012. december 1., szombat

Lusta céklakrémleves

Percek alatt is lehet ám dhált készíteni. Persze a jó munkához idő kell, de az nem mindig van.

Adott volt két céklagumóm és egy szál répám. Továbbra is a mungó babos ételek holdhavát éljük, így ötvözzük is a dolgokat.

Fogtam a mixeremet s beletettem a megpucolt alapanyagokat a fűszereket, a mungó babot, annyi vizet tettem mellé hogy bőven ellepje és jó pépesre daráltam. Edénybe öntöttem és 10 percig forraltam.  

A répa és a cékla édes ízt ad az ételnek, így szerettem volna a fűszerezéssel más irányba vinni az ízvilágot.





A dhál tartalma:
  • 2 db cékla
  • 1 db répa
  • 50 g mungó bab
  • 4 db zellerlevél
  • 1 kk köménymag
  • 1 kk édeskömény
  • 1/2 kk lepkeszegmag
  • 1 kk fekete mustármag
  • 1 l víz
  • 1 kk hing
  • 1 kupak citromlé
  • só, bors 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése